Hyppää sisältöön

Palvelumuotoilun ABC -työpaja

Haluatko oppia, mitä palvelumuotoilu on ja miten voit sen avulla suunnitella ja tuottaa parempia palvelukokemuksia asiakkaillesi? Tämä työpaja on juuri sinulle!

Asiakaskeskeiset organisaatiot osaavat tehdä parempia tuotteita, ja menestyvät siksi paremmin. Asiakaskeskeisyyden ytimessä on palvelumuotoilu – siis se, että tuotteet ja palvelut vastaavat oikeasti asiakkaan tarpeita. Palvelumuotoilun ABC -työpaja opastaa osallistujat palvelumuotoiluhankkeissa tarvittaviin periaatteisiin, työkaluihin ja tekniikoihin. Työpajassa yhdistyvät lean, ketteryys ja design-ajattelu kokeilukulttuuriin. Lisäksi työpajassa opitaan, miten arvoa synnytetään, kun yhdistetään asiakkaiden odotukset ja tarpeet organisaation kyvykkyyteen ja strategioihin!

Kenelle työpaja sopii?

Työpaja on erinomainen esimerkiksi tuoteomistajille, product managereille, liiketoimintavastaaville, projektipäälliköille ja muille tuote- ja palveluyritysten avainhenkilöille. Jos haluat oppia asiakaskeskeisempää ajattelua, tämä työpaja on juuri sopiva sinulle.

Mitään esitietovaatimuksia ei meillä ole.


Työpajan rakenne

Haluamme, että koet palvelumuotoilun. Siksi työpajassa on vähemmän luentoa ja enemmän soveltavia ryhmäharjoituksia. Työpajan aikana käsitellään seuraavia aiheita:

  • Palvelumuotoilun hyödyt yritykselle ja asiakkaalle
  • Mistä asiakkaan palvelukokemus muodostuu
  • Palvelumuotoilu, design-ajattelu, lean ja ketteryys
  • Palvelumuotoilun periaatteet
  • Arvolupauksen määrittely (tbd)
  • Käyttäjätutkimuksen menetelmät ja työkalut, laadulliset ja määrälliset
  • Palvelumuotoilun työkalupakki: asiakaspolku, palvelun blueprint, empatiakartta, prototypointi, testaus
  • Design Sprintin viisi askelta ja viisi päivää
  • Roolit ja osaaminen palvelumuotoiluhankkeessa

Työpaja kestää kokonaisuudessaan 7 tuntia, mutta halutessasi voimme myös jakaa työpajan kahdelle eri päivälle. Järjestämme työpajan yhdessä yhteistyökumppanimme Alpha Design Partnersin kanssa. Työpajan vetäjä on yksi heidän kokeneista, monissa liemissä keitetyistä palvelumuotoilijoista. Työpaja voidaan järjestää läsnä tai etänä.


Tilaa työpaja heti!




    Miksi Taskmill

    1

    Ketterä on ydinpalvelumme

    Emme myy kädenlämmintä palvelua agile-trendin harjalla, vaan tämä on alusta asti ollut osaamisemme kärki.

    2

    Teemme muutoksen selkokielellä

    Emme neuvoskele slaidien kanssa yläpilvestä. Fasilitoimme muuutosta joka tuntuu ja näkyy.

    3

    Laaja-alaiset osaajamme

    +10 vuoden kokemuksella jokainen meistä yhdistelee sujuvasti operatiivista ja strategista osaamista.

    Jaa somessa:

    Tilaa uutiskirjeemme

    Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

      Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.

      Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

      Myynti ja asiakaskokemus

      Iiro Piippo

      +358 50 339 77 05

      Buukkaa tapaaminen

      Konsultointi

      Elina Kervinen

      +358 40 55 260 22

      Buukkaa tapaaminen