Hyppää sisältöön

Töihin meille

Rohkeus, rehellisyys ja hyvä meininki, juuri sinua kuunnellen. Niistä on meidän työpaikat ja kumppanisuhteet tehty.

Miksi valitsisit meidät

Taskmill syntyi unelmasta luoda työpaikka, jossa perustajat itse viihtyisivät. Tämä on periaate, josta emme poikkea myöskään kasvaessamme. Ihmiset ovat tärkein prioriteettimme ja voimavaramme, ja työhyvinvointisi menee kaiken muun edelle. Meillä voit hyvin, henkisesti ja taloudellisesti. Katso avoimet paikat.

Arvot ja arki

Rohkeus, rehellisyys ja ihmisten kunnioittaminen ovat ydinarvojamme ja osallistaminen sekä hyvä meininki arkeamme kaikessa mitä teemme — niin rekrytoinnissa, asiakkailla kuin keskenämmekin. Meillä on tiivis ja hyvinvoiva osaajayhteisö, jossa on aina tilaa sekä asiantuntijuudelle että huumorille. Syömme niin sanotusti “omia lääkkeitämme”, tai juomme omaa shampanjaamme, kuten me tykkäämme sanoa! Esimerkiksi markkinointi- ja myyntitiimimme sekä osaamisen kehittäminen toimivat ketterästi ja osallistavasti, ja strategiatyötämme tehdään ketterien arvojen mukaisesti omaa porukkaa kuunnellen.

Millaista meille on hakea

Haluamme että arvostuksemme sinua kohtaan välittyy jo ensi tapaamisten aikana. Siksi myös hakuprosessimme on tehty mahdollisimman kunnioittavaksi, helpoksi ja keskustelevaksi. Emme pyydä sinua täyttämään kilometrin pituisia lomakkeita, joissa kysellään samat tiedot aina uudestaan, vaan kohtaamme sinut ihmisenä. Mekin olemme vain ihmisiä!

Työtyytyväisyys 9.1/10

Työtyytyväisyys viimeisemmässä Fiilismittarissamme oli 9.1/10. Työntekijätyytyväisyys on yksi strategisista kulmakivistämme pysyvästi.

Peruspilarit viihtymiseen

Pääset vaikuttamaan omaan asiakkuuteen, sekä työstämään tärkeitä asioita yhdessä

Kokoaikainen työntekijä: käytössäsi on laaja terveysturva- ja tapaturmavakuutus

Panostamme henkilökohtaiseen kehittymiseesi sinua itseäsi motivoivalla tavalla

Olet osa ammattimaista osaajayhteisöämme, josta ei huumoriakaan puutu

Modernit työtilat Vallilan Konepajalla sekä joustava hybridityö-mahdollisuus

Räätälöitävät työsuhde-etupaketit sinun preferenssiesi mukaisesti – one size doesn’t fit all

Työsuhteet ja palkkamallit

Meillä voit työskennellä tarpeittesi mukaan sekä palkattuna työntekijänä että freelancerina. Pyrimme joustavuuteen kaikissa työsuhteiden muodoissa.

Palkkamalleja meillä on kolme (3) ja ne on sparrailtu yhdessä henkilöstön kanssa. Sinun on mahdollista vaihtaa palkkamallia kerran vuodessa noin kolmen (3) kuukauden varoitusajalla.

Provisiopalkkamalli

Provisiopalkka koostuu peruspalkasta sekä asiakaslaskutuksen osuudesta. Provisiopalkalla työskentelevät saavat myös tietyissä tapauksessa sisäisestä työstä provisiota, jotta yrityksen kehittämiseen käytettävä aika ei olisi palkasta pois. Tällä mallilla on mahdollista maksimoida palkka, mutta palkka voi myös hetkellisesti olla pienempi, mikäli laskutettavaa projektia ei ole.

Bonusmalli

Bonusmalli koostuu provisiopalkkamallia suuremmasta perusosasta ja kerran vuodessa maksettavasta bonuksesta, joka lasketaan henkilökohtaisiin tavoitteisiin pääsyn ja yrityksen tuloksen perusteella. Bonus voi olla maksimissaan 1.5 x kuukausipalkan suuruinen ja se maksetaan kerran vuodessa.

Kiinteä kk-palkka

Tässä palkkamallissa ei makseta erillisiä bonuksia. Jokaisen kanssa sovitaan kuitenkin henkilökohtaisista tavoitteista ja niiden toteutumista seurataan.

Esimerkkejä rooleista meillä

Meillä voit työskennellä erilaisissa roooleissa aina puhtaasta asiakaskonsultoinnista sellaisiin tehtäviin, joissa osallistut Taskmillin sisäiseen kehittämiseen. Alla on esimerkkejä meillä tarjolla olevista rooleista. Osa avoimista paikoistamme painottuu vahvemmin johonkin näistä, osassa yhdistyvät monenlaiset tehtävät asiantuntijan oman mielenkiinnon ja tarpeemme mukaan.

  • Asiakastyössä senior-konsulttina sparraat ja valmennat esimerkiksi johtoryhmiä siinä, miten he voisivat tehdä strategiatyötä ja johtamista palvelevammin ja osallistavammin. Saatat osallistua myös esimerkiksi organisaatiouudistusten suunnitteluun ja uusien tiimien rakentamiseen ja käynnistämiseen, tai miettiä asiakkaan teknologia- ja henkilöstöstrategiaa ulkoistetun CIO:n tai CDO:n roolissa, tai Agile Coachin nimikkeellä. Asiakassuhteesi voivat vaihdella pitkistä suhteista osa-aikaisiin työpajasarjoihin.
  • Asiakastyössä ketteränä asiantuntijana autat asiakkaan tiimejä toimimaan päivittäisessä työssään tavoitteellisemmin ja tehokkaammin, sekä voimaan työssään paremmin. Saatat toimia esimerkiksi tuoteomistajan, Scrum Masterin tai RTE:n nimikkeellä.
  • Kouluttajana ja valmentajana valmennat osallistavasti ja innostavasti esimerkiksi Scrumin, SAFen tai ketteryyden periaatteiden saloihin. Järjestämme sekä etäkoulutuksia että perinteisiä luokkahuonekoulutuksia. Työssäsi sinua tukee erittäin kokenut valmentajien tiimi.
  • Sisäiset tehtävämme vaihtelevat taloudesta ja hallinnosta aina markkinointiin, tuotteistukseen, palvelumuotoiluun ja strategiapohdintaan asti. Voit esimerkiksi tuottaa kiinnostavaa asiantuntijasisältöä, osallistua rekrytointiin tai yrityksen kasvunäkymien pohdintaan OKR-työpajassa. Emme malta odottaa, että kuulemme, mitkä sinun kykysi ja intohimosi ovat!

Avoimet työpaikat nyt

Katso avoimet työpaikat täältä!

Voit lähettää meille alla olevalla lomakkeella kysymyksen tai avoimen hakemuksen:

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.

    Eduistamme laajemmin

    Olemme lanseeranneet tietääksemme Suomessa ensimmäisenä työsuhde-etupaketit, jotka voidaan räätälöidä jokaiselle työntekijälle erikseen. Valittavat komponentit koostuvat seuraavista eduista (1250€/vuosi):

    • Lounasetu
    • Työsuhdematkalippu, työsuhdepolkupyörä tai pysäköintietu
    • Kulttuuri- ja liikuntaetu
    • Hammashuolto
    • Hierontaetu

    Lisäsi meille kaikille kuuluvia asioita ovat seuraavat edut:

    Peruspilarit

    • Toiveesi otetaan huomioon asiakkuuksien valinnassa mahdollisuuksien mukaan
    • Pääset osallistumaan yleisten käytäntöjen sopimiseen ja kehittämiseen
    • Etä- ja hybridityö on meille luontaista. Meidän puolesta voit tehdä töitä missä vain, kunhan se sopii asiakkaallesi. Monet asiakkaammekin suosivat nykyään etä- ja hybridityömalleja

    Henkilökohtainen kehittyminen

    • Pääsy laajaan koulutusvalikoimaamme
    • Tarvitsemasi uudet sertifioinnit tai nykyisten sertifikaattien päivitys
    • Pääset osallistumaan esimerkiksi alan live-tapahtumiin ja webinaareihin
    • Tuki ja sparraus kollegoilta: et jää missään haasteissa yksin
    • Pyrimme aktiivisesti selvittämään, millä osa-alueilla juuri sinä haluaisit oppia ja kehittyä

    Terveys ja hyvinvointi

    • Meillä on kattava työterveyshuolto Terveystalossa
    • Laaja terveysturva- sekä tapaturmavakuutus täydentävät työterveyshuoltoa
    • Ymmärrämme, että työ- ja vapaa-ajan tulee olla tasapainossa ja edistämme myös osaltamme tätä. Toimistolla näkemisen lisäksi, vietämme yhdessä aikaa esimerkiksi urheillen tai illallisilla sekä perjantain vapaaehtoisella tiimilounaalla

    Toimitilat ja työkalut

    • Joustava hybridityömahdollisuus
    • Meillä on rento ja moderni toimisto Vallilan Wonderland Workissä, jonne on pääsy 24/7
    • Toimistollamme on muun muassa after work ja aamiainen kerran viikossa
    • Hyödymme myös muista Wonderlandin jäseneduista, kuten säännöllisistä tapahtumista, mahdollisuudesta verkostoitua coworking-tiloissa ja lukuisista neukkareista
    • Omat työkalusi voit valita itse
    • Matkapuhelinetu on luonnollisesti kaikilla
    Jaa somessa:

    Tilaa uutiskirjeemme

    Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

      Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.

      Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

      Konsultointi ja asiakaskokemus

      Elina Kervinen

      +358 40 55 260 22

      Buukkaa tapaaminen

      Koulutukset ja työpajat

      Raija Harle

      +358 40 747 29 22

      Buukkaa tapaaminen

      Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

      Jutta Glad

      +358 40 540 86 64

      Buukkaa tapaaminen