Hyppää sisältöön

Työntekijäkokemus

Työntekijäkokemus

Työntekijäkokemus (employee experience) tarkoittaa kokonaisvaltaista käsitystä ja tuntemusta, jonka työntekijä saa työskennellessään organisaatiossa. Se kattaa kaikki kosketuspisteet ja vuorovaikutukset työntekijän ja organisaation välillä työntekijän elinkaaren aikana, alkaen rekrytoinnista ja päättyen työsuhteen päättymiseen. Hyvä työntekijäkokemus on keskeinen tekijä työntekijöiden sitoutumisen, tyytyväisyyden ja tuottavuuden kannalta.

Hyvin hoidettuna se voi parantaa työntekijöiden sitoutumista, vähentää vaihtuvuutta ja lisätä organisaation houkuttelevuutta potentiaalisten työnhakijoiden silmissä. Se voi myös johtaa parempaan asiakaskokemukseen, sillä tyytyväiset ja sitoutuneet työntekijät ovat yleensä tehokkaampia ja motivoituneempia.

Lisäksi se vaikuttaa suoraan organisaation kulttuuriin ja ilmapiiriin. Positiivinen työntekijäkokemus edistää luottamusta, yhteistyötä ja innovatiivisuutta, mikä puolestaan parantaa organisaation kykyä sopeutua muutoksiin ja saavuttaa strategiset tavoitteet. Sen parantaminen edellyttää jatkuvaa vuoropuhelua työntekijöiden kanssa, heidän tarpeidensa ja toiveidensa ymmärtämistä sekä konkreettisia toimia työympäristön ja -olosuhteiden kehittämiseksi. Tämä tekee työntekijäkokemuksesta keskeisen tekijän ketterän organisaation menestyksessä.


Kurkkaa täältä, missä kaikessa Taskmill voi olla teille avuksi, tai

Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää!


Voit myös buukata palaverin suoraan täältä.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen