Hyppää sisältöön

Digimarkkinointi

Digimarkkinointi

Digimarkkinointi (englanniksi “digital marketing”) tarkoittaa markkinointitoimenpiteiden ja strategioiden soveltamista digitaalisten kanavien kautta, jotta saavutetaan ja sitoutetaan asiakkaita sekä kasvatetaan liiketoimintaa. Se hyödyntää internetiä ja digitaalista teknologiaa tavoittaakseen kohdeyleisönsä tehokkaasti ja mitattavasti.

Digimarkkinointi on monipuolinen ja jatkuvasti kehittyvä alue, jossa oikeiden strategioiden ja työkalujen käyttö voi merkittävästi parantaa yrityksen näkyvyyttä, asiakasvuorovaikutusta ja liiketoiminnan kasvua. Se kattaa kaiken digitaalisilla alustoilla tapahtuvan markkinoinnin, kuten yrityksen kotisivut, verkkokaupan, läsnäolon some-kanavissa, sähköiset uutiskirjeet, digitaalisen mainonnan erilaisilla verkkosivustoilla ja uutismedioissa sekä sisältömarkkinoinnin.

Digimarkkinointi mahdollistaa vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa helposti ilman, että jokaista kohdataan kasvotusten. Sen avulla voidaan tavoittaa laaja yleisö ympäri maailman, mutta se mahdollistaa myös tarkasti kohdennetun markkinoinnin halutulle yleisölle. Tämä parantaa uusien asiakkaiden hankintaa ja brändin tunnettuutta juuri tietyn kohderyhmän keskuudessa. Sen yksi parhaista eduista on sen kohdennettavuus, mikä tekee siitä tehokkaan työkalun yrityksen markkinointistrategiassa.


Kurkkaa täältä, missä kaikessa Taskmill voi olla teille avuksi, tai

Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää!


Voit myös buukata palaverin suoraan täältä.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen