Hyppää sisältöön

CPC

CPC

CPC, eli Cost Per Click (kustannus per klikkaus), on digitaalisen mainonnan hinnoittelumalli, jossa mainostaja maksaa tietyn summan jokaista mainoksensa saamaa klikkausta kohti. CPC on yleinen maksutapa erityisesti hakukonemainonnassa ja muissa online-mainoskampanjoissa. Tämä malli auttaa mainostajia hallitsemaan mainosbudjettiaan tehokkaasti, sillä he maksavat vain silloin, kun käyttäjä osoittaa kiinnostusta mainosta kohtaan klikkaamalla sitä. Malli kannustaa myös mainostajia luomaan houkuttelevia ja relevantteja mainoksia, jotka herättävät käyttäjien huomion. Lisäksi sen avulla mainostajat voivat seurata ja analysoida kampanjoidensa suorituskykyä tarkasti, mikä mahdollistaa jatkuvan optimoinnin ja paremman sijoitetun pääoman tuoton (ROI).


Kurkkaa täältä, missä kaikessa Taskmill voi olla teille avuksi, tai

Ota meihin yhteyttä, niin jutellaan lisää!


Voit myös buukata palaverin suoraan täältä.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen