Hyppää sisältöön

Asiakasrajapinta

Asiakasrajapinta

Asiakasrajapinta tarkoittaa kaikkia niitä pisteitä ja tiloja, joissa organisaatio on suorassa vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa. Se kattaa kaikki kanavat ja kosketuspisteet, joiden kautta asiakkaat ovat tekemisissä yrityksen tuotteiden, palveluiden tai edustajien kanssa. Asiakasrajapinta on keskeinen alue asiakaskokemuksen hallinnassa ja parantamisessa, koska se vaikuttaa suoraan siihen, miten asiakkaat kokevat ja arvostavat yrityksen tarjontaa.

Asiakasrajapinnan hallinta on keskeinen osa asiakkuudenhallintaa (CRM), ja se vaikuttaa suuresti asiakastyytyväisyyteen, asiakasuskollisuuteen ja yrityksen maineeseen. Hyvin hoidettu asiakasrajapinta auttaa yritystä ymmärtämään paremmin asiakkaitaan, vastaamaan heidän tarpeisiinsa tehokkaammin ja luomaan positiivisia ja kestäviä asiakassuhteita.

Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen