Hyppää sisältöön

Asiakasrajapinta

Asiakasrajapinta

Asiakasrajapinta tarkoittaa kaikkia niitä pisteitä ja tiloja, joissa organisaatio on suorassa vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa. Se kattaa kaikki kanavat ja kosketuspisteet, joiden kautta asiakkaat ovat tekemisissä yrityksen tuotteiden, palveluiden tai edustajien kanssa. Asiakasrajapinta on keskeinen alue asiakaskokemuksen hallinnassa ja parantamisessa, koska se vaikuttaa suoraan siihen, miten asiakkaat kokevat ja arvostavat yrityksen tarjontaa.

Asiakasrajapinnan hallinta on keskeinen osa asiakkuudenhallintaa (CRM), ja se vaikuttaa suuresti asiakastyytyväisyyteen, asiakasuskollisuuteen ja yrityksen maineeseen. Hyvin hoidettu asiakasrajapinta auttaa yritystä ymmärtämään paremmin asiakkaitaan, vastaamaan heidän tarpeisiinsa tehokkaammin ja luomaan positiivisia ja kestäviä asiakassuhteita.

Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.


    Tilaa uutiskirjeemme

    Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

      Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.


      Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

      Asiakaskokemus ja myynti

      Pauline Ranta

      +358 41 505 7255

      Buukkaa tapaaminen

      Asiakaskokemus ja myynti

      Heidi Grönroos

      +358 50 3879037

      Buukkaa tapaaminen

      Konsultointi

      Elina Kervinen

      +358 40 55 260 22

      Buukkaa tapaaminen

      Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

      Jutta Glad

      +358 40 540 86 64

      Buukkaa tapaaminen

      Koulutukset ja työpajat

      Raija Harle

      +358 40 747 29 22

      Buukkaa tapaaminen