Hyppää sisältöön

Asiakaslähtöinen

Asiakaslähtöinen

Asiakaslähtöinen (engl. customer-oriented) tarkoittaa toimintatapaa, jossa organisaatio, yritys tai palveluntarjoaja asettaa asiakkaan tarpeet, toiveet ja odotukset toiminnan keskiöön. Asiakaslähtöisyyden tavoitteena on luoda pitkäaikaisia ja luottamuksellisia asiakassuhteita, jotka perustuvat asiakkaiden arvostukseen ja tyytyväisyyteen. Tällainen lähestymistapa voi johtaa suurempaan asiakasuskollisuuteen, positiiviseen suusanalliseen viestintään ja lopulta yrityksen menestykseen.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.


    Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

    Asiakaskokemus ja myynti

    Pauline Ranta

    +358 41 505 7255

    Buukkaa tapaaminen

    Asiakaskokemus ja myynti

    Heidi Grönroos

    +358 50 3879037

    Buukkaa tapaaminen

    Konsultointi

    Elina Kervinen

    +358 40 55 260 22

    Buukkaa tapaaminen

    Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

    Jutta Glad

    +358 40 540 86 64

    Buukkaa tapaaminen

    Koulutukset ja työpajat

    Raija Harle

    +358 40 747 29 22

    Buukkaa tapaaminen