Hyppää sisältöön

Asiakaslähtöinen

Asiakaslähtöinen

Asiakaslähtöinen (engl. customer-oriented) tarkoittaa toimintatapaa, jossa organisaatio, yritys tai palveluntarjoaja asettaa asiakkaan tarpeet, toiveet ja odotukset toiminnan keskiöön. Asiakaslähtöisyyden tavoitteena on luoda pitkäaikaisia ja luottamuksellisia asiakassuhteita, jotka perustuvat asiakkaiden arvostukseen ja tyytyväisyyteen. Tällainen lähestymistapa voi johtaa suurempaan asiakasuskollisuuteen, positiiviseen suusanalliseen viestintään ja lopulta yrityksen menestykseen.

Asiakaslähtöisyys edellyttää organisaatiolta kykyä kuunnella ja ymmärtää asiakkaiden tarpeita sekä mukauttaa tuotteita, palveluita ja prosesseja näiden tarpeiden mukaan. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi asiakaspalautteen aktiivista keräämistä ja hyödyntämistä, asiakaspalvelun laadun jatkuvaa parantamista sekä asiakaskokemuksen kehittämistä kaikissa asiakaskohtaamisissa. Lisäksi asiakaslähtöinen organisaatio pyrkii ennakoimaan asiakkaiden tulevia tarpeita ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, jotka ylittävät asiakkaiden odotukset. Tämä vaatii joustavuutta, ketteryyttä ja jatkuvaa oppimista organisaation kaikilla tasoilla.


Kurkkaa täältä, missä kaikessa Taskmill voi olla teille avuksi, tai

Jutellaanko lisää, ota yhteyttä!


Voit myös buukata suoraan palaverin myyntitiimimme kanssa:

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen