Hyppää sisältöön

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus (engl. customer experience, CX) tarkoittaa asiakkaan kokonaisvaltaista käsitystä ja tunnetta yrityksestä tai brändistä, joka muodostuu kaikista asiakkaan ja yrityksen välisistä vuorovaikutuksista. Näitä vuorovaikutuksia voivat olla esimerkiksi tuotteen tai palvelun ostaminen, asiakaspalvelun kanssa asioiminen, yrityksen verkkosivujen käyttäminen tai yrityksen markkinointiviestien vastaanottaminen.

Asiakaskokemuksen hallinta on yrityksille tärkeää, sillä se vaikuttaa suoraan asiakastyytyväisyyteen, asiakasuskollisuuteen ja lopulta yrityksen liiketoiminnan menestykseen. Hyvä asiakaskokemus voi johtaa toistuviin ostoihin, positiiviseen suusanalliseen viestintään ja suosituksiin, kun taas huono kokemus voi johtaa asiakaskatoon ja negatiiviseen palautteeseen.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.


    Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

    Asiakaskokemus ja myynti

    Pauline Ranta

    +358 41 505 7255

    Buukkaa tapaaminen

    Konsultointi

    Elina Kervinen

    +358 40 55 260 22

    Buukkaa tapaaminen

    Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

    Jutta Glad

    +358 40 540 86 64

    Buukkaa tapaaminen

    Koulutukset ja työpajat

    Raija Harle

    +358 40 747 29 22

    Buukkaa tapaaminen