Hyppää sisältöön

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus (engl. customer experience, CX) tarkoittaa asiakkaan kokonaisvaltaista käsitystä ja tunnetta yrityksestä tai brändistä, joka muodostuu kaikista asiakkaan ja yrityksen välisistä vuorovaikutuksista. Näitä vuorovaikutuksia voivat olla esimerkiksi tuotteen tai palvelun ostaminen, asiakaspalvelun kanssa asioiminen, yrityksen verkkosivujen käyttäminen tai yrityksen markkinointiviestien vastaanottaminen.

Asiakaskokemuksen hallinta on yrityksille tärkeää, sillä se vaikuttaa suoraan asiakastyytyväisyyteen, asiakasuskollisuuteen ja lopulta yrityksen liiketoiminnan menestykseen. Onnistuneena se voi johtaa toistuviin ostoihin, positiiviseen suusanalliseen viestintään ja suosituksiin, kun taas huono kokemus voi johtaa asiakaskatoon ja negatiiviseen palautteeseen.


Kurkkaa täältä, missä kaikessa Taskmill voi olla teille avuksi, tai

Jutellaanko lisää, ota yhteyttä!

Voit myös buukata suoraan palaverin myyntitiimimme kanssa:

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Raija Harle

+358 40 747 29 22

Buukkaa tapaaminen