Hyppää sisältöön

Työntekijäkokemus

Työntekijäkokemus

Työntekijäkokemus (employee experience) tarkoittaa kokonaisvaltaista käsitystä ja tuntemusta, jonka työntekijä saa työskennellessään organisaatiossa. Se kattaa kaikki kosketuspisteet ja vuorovaikutukset työntekijän ja organisaation välillä työntekijän elinkaaren aikana, alkaen rekrytoinnista ja päättyen työsuhteen päättymiseen. Hyvä työntekijäkokemus on keskeinen tekijä työntekijöiden sitoutumisen, tyytyväisyyden ja tuottavuuden kannalta.

Hyvin hoidettu työntekijäkokemus voi parantaa työntekijöiden sitoutumista, vähentää vaihtuvuutta ja lisätä organisaation houkuttelevuutta potentiaalisten työnhakijoiden silmissä. Se voi myös johtaa parempaan asiakaskokemukseen, sillä tyytyväiset ja sitoutuneet työntekijät ovat yleensä tehokkaampia ja motivoituneempia.

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

    Hyväksyn tietojeni käsittelyn tietosuojaselosteen kuvaamalla tavalla.


    Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

    Asiakaskokemus ja myynti

    Pauline Ranta

    +358 41 505 7255

    Buukkaa tapaaminen

    Asiakaskokemus ja myynti

    Heidi Grönroos

    +358 50 3879037

    Buukkaa tapaaminen

    Konsultointi

    Elina Kervinen

    +358 40 55 260 22

    Buukkaa tapaaminen

    Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

    Jutta Glad

    +358 40 540 86 64

    Buukkaa tapaaminen

    Koulutukset ja työpajat

    Raija Harle

    +358 40 747 29 22

    Buukkaa tapaaminen