Asiakaskeskeiset organisaatiot osaavat tehdä parempia tuotteita, ja menestyvät siksi paremmin. Asiakaskeskeisyyden ytimessä on palvelumuotoilu – siis se, että tuotteet ja palvelut vastaavat oikeasti asiakkaan tarpeita. Palvelumuotoilun ABC -työpaja opastaa osallistujat palvelumuotoiluhankkeissa tarvittaviin periaatteisiin, työkaluihin ja tekniikoihin. Työpajassa yhdistyvät lean, ketteryys ja design-ajattelu kokeilukulttuuriin. Lisäksi työpajassa opitaan, miten arvoa synnytetään, kun yhdistetään asiakkaiden odotukset ja tarpeet organisaation kyvykkyyteen ja strategioihin!
Kenelle työpaja sopii?
Työpaja on erinomainen esimerkiksi tuoteomistajille, product managereille, liiketoimintavastaaville, projektipäälliköille ja muille tuote- ja palveluyritysten avainhenkilöille. Jos haluat oppia asiakaskeskeisempää ajattelua, tämä työpaja on juuri sopiva sinulle.
Mitään esitietovaatimuksia ei meillä ole.
Työpajan rakenne
Haluamme, että koet palvelumuotoilun. Siksi työpajassa on vähemmän luentoa ja enemmän soveltavia ryhmäharjoituksia. Työpajan aikana käsitellään seuraavia aiheita:
- Palvelumuotoilun hyödyt yritykselle ja asiakkaalle
- Mistä asiakkaan palvelukokemus muodostuu
- Palvelumuotoilu, design-ajattelu, lean ja ketteryys
- Palvelumuotoilun periaatteet
- Arvolupauksen määrittely (tbd)
- Käyttäjätutkimuksen menetelmät ja työkalut, laadulliset ja määrälliset
- Palvelumuotoilun työkalupakki: asiakaspolku, palvelun blueprint, empatiakartta, prototypointi, testaus
- Design Sprintin viisi askelta ja viisi päivää
- Roolit ja osaaminen palvelumuotoiluhankkeessa
Työpaja kestää kokonaisuudessaan 7 tuntia, mutta halutessasi voimme myös jakaa työpajan kahdelle eri päivälle. Järjestämme työpajan yhdessä yhteistyökumppanimme Alpha Design Partnersin kanssa. Työpajan vetäjä on yksi heidän kokeneista, monissa liemissä keitetyistä palvelumuotoilijoista. Työpaja voidaan järjestää läsnä tai etänä.
Tilaa työpaja heti!
Miksi Taskmill
1
Erikoistunut toimija asiakkaan asialla
Olemme asiantuntijoiden perustama riippumaton toimija, joka toimii aidosti asiakkaan etua ajaen. Olemme vahvasti erikoistuneet tuote- ja muutosjohtamiseen sekä ketterään kehitykseen.
2
Onnistunut muutos käytännönläheisesti
Fasilitoimme muutosta, jonka tavoitteena on tehokkaasti toimiva ja tavoitteita kohti ohjautuva organisaatio sekä tyytyväiset työntekijät. Meillä on vahva track record onnistuneista muutoksista.
3
Tyytyväisimmät asiakkaat
Asiakastyytyväisyytemme on 9.4/10 ja annamme työllemme laatutakuun. Asiantuntijamme toimivat +15 vuoden kokemuksella yhdistellen strategista ja operatiivista osaamista.