Ketterät menetelmät eivät ole pelkästään sovelluskehityksen juttu, vaan voit hyödyntää niitä menestyksekkäästi myös myynnissä. Tehosta myyntiä työpajoillamme, joissa pureudutaan juuri sinun haasteisiisi ketterän myynnin keinoin.
Tiedätkö, mikä myynnissä toimii hyvin ja tukee tavoitteita? Entä mitä toiminnassa pitää kehittää? Retro eli retropektiivi on yksi ketterän tekemisen tärkeimmistä kulmakivistä ja pohjana toiminnan jatkuvalle parantamiselle. Hyödynnä retrotyöpajaamme ja saat uutta näkökulmaa myynnin kehittämiseen!
Onko organisaatiollasi käytössä OKR-malli (Objectives and Key Results) strategian jalkautuksessa? Kipuiletko sen kanssa, miten myynnin tavoitteet pitäisi nivoa koko organisaation OKR:iin? Järjestetään työpaja, jossa autamme sinua myynnin tavoitteiden ja avaintulosten määrittelyssä ja niiden johtamisessa yrityksen tavoitteista.
Kaipaako myyntistrategiasi terävöittämistä? Palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen voimme työpajoissamme auttaa sinua syventämään ymmärrystäsi asiakkaistasi määrittelemällä eri asiakasprofiileja ja miettimällä go to market -strategiaa kullekin asiakasprofiilille. Hiomme myös arvolupauksesi eri asiakasryhmille timanttiseen kuntoon.