Taskmillin TaskForce tuo käyttöösi juuri oikean osaamisen ja tuen tilanteen mukaan. Tiimimme koostuu kokeneista, monialaisista asiantuntijoista, jotka ottavat vastuuta hankkeen keskeisissä rooleissa ja auttavat tarvittaessa myös organisaatiosi henkilöstöä siirtymään uusiin rooleihin. Tiimin kokoa ja osaamisalueita voidaan mukauttaa joustavasti tarpeiden mukaan, ja Taskmillin asiakasvastaava huolehtii tiimin osaamisen tasosta ja työn tuloksellisuudesta.
TaskForce auttaa esimerkiksi näissä tilanteissa:

PMO:n käynnistys ja hankkeen lead-roolien miehitys
TaskForce voi kutsua käynnistämään ja johtamaan tärkeän hankkeen alusta alkaen. Tällöin tiimi vastaa PMO-toiminnan perustamisesta sekä tehokkaiden toimintamallien, työkalujen ja riippuvuuksien hallinnan jalkauttamisesta, jotta projekti saadaan käyntiin ripeästi ja laadukkaasti. TaskForce voidaan koota myös hankkeen kannalta keskeiset johtavat asiantuntijat, kuten migraatioista, integraatioista ja arkkitehtuurista vastaavat henkilöt. Tällöin tiimi voi koostua esimerkiksi PMO-osaajista ja teknisen projektinhallinnan ammattilaisista.

Ammattimainen vaatimusmäärittely on onnistuneen uudistuksen pohja
Vaatimusmäärittely on järjestelmäuudistushankkeissa asiakasta suuresti työllistävä vaihe ja vaikka omaa osaamista olisi, laadukkaiden vaatimusten tuottaminen ei ole helppoa. TaskForce voi johtaa sekä toteuttaa järjestelmän tai tuotteen vaatimusmäärittelyn aina roadmapistä ja prosessikuvauksista yksityiskohtasiin vaatimuksiin saakka. Tiimissä voi työskennellä tällaisessa tapauksessa esimerkiksi vaatimusmäärittelijöitä sekä tuoteomistajia.

Laadunvarmistuksen merkitystä ei kannata aliarvioida
Laadunvarmistus – erityisesti hyväksymistestaus – on uudistushankkeen kriittinen vaihe, jossa asiakasorganisaatiolla ei usein ole riittävästi omaa osaamista. Taskmillin TaskForce voidaan tällöin rakentaa kokeneista laadunvarmistuksen asiantuntijoista, kuten QA Engineeristä, Test Automation Engineeristä ja Test Managerista, jotka varmistavat toimituksen laadun ja sujuvan etenemisen.

Onnistunut muutos vaatii muutosjohtamista
TaskForcen muutosjohtamisen ammattilaiset varmistavat, että strateginen muutos ei jää vain suunnitelmaksi – vaan toteutuu käytännössä. He auttavat selkeyttämään muutoksen tavoitteet, sitouttamaan organisaation ja rakentamaan konkreettisen tiekartan, joka vie kohti pysyviä tuloksia. Kokeneet asiantuntijamme tukevat esihenkilöitä, viestivät vaikuttavasti ja juurruttavat uudet toimintatavat osaksi arkea.
Lue lisää Taskmillin osaajista täältä.
Taskmill varmistaa kaikissa tilanteissa, että tiimi on oikeanlainen ja työskentely perustuu asiakkaan prioriteetteihin. Meille on kunniatehtävä toimia asiakkaan luotettavana edustajana ja varmistaa, että yhteistyö tuottaa arvoa ja tyytyväisyyttä.
Taskmillin tiimi POP Pankin liiketoimintakriittisten projektien tukena

POP Pankki on ollut keskellä merkittäviä muutoshankkeita, joissa on tähdätty organisaation digitaalisten ratkaisujen kehittämiseen ja liiketoiminnan transformaation vauhdittamiseen. Näissä kriittisissä projekteissa Taskmillin TaskForce on tarjonnut räätälöityä tukea ja asiantuntemusta varmistaen hankkeiden onnistumisen.
TaskForce tuki POP Pankkia navigoimaan muutosten keskellä varmistaen, että kaikki sidosryhmät pysyivät mukana uudistuksen eri vaiheissa
- Projektinhallinta ja avainroolit: Tiimimme asiantuntijat toimivat projektipäällikkö-, tuoteomistaja-, test manager- ja määrittelijärooleissa – missä milloinkin kovanluokan osaajia tarvitaan.
- Prosessikehitys: Tiimimme toi mukanaan vahvaa kokemusta parhaista kehityksen käytännöistä ja niiden käyttöönotosta pankkitoimialalla sekä osaamista modernien ryhmätyöskentelytyökalujen käytöstä.
- Muutosjohtaminen: Change Lead toimi osana TaskForcea, mahdollistaen sujuvan ja johdonmukaisen muutoksenhallinnan joka tukee pitkän aikavälin onnistumista.
Konkreettisia tuloksia
POP Pankin ja Taskmillin yhteistyö on esimerkki siitä, kuinka TaskForcen tuella voidaan saavuttaa liiketoiminnallisesti merkittäviä tuloksia – erityisesti kriittisten uudistushankkeiden aikana.
Tehokkaampi projektien läpivienti ja sujuvampi aikataulujen hallinta.
Nopeammin käyttöönotettuja digitaalisia palveluja, jotka tarkasti vastaavat asiakkaiden tarpeisiin.
Ketterien käytäntöjen juurtuminen osaksi pankin päivittäistä toimintaa, mikä parantaa joustavuutta ja reagointikykyä.
Joustavampi reagointi asiakastarpeiden muutoksiin, joka mahdollistaa nopean sopeutumisen markkinatilanteisiin.
Tehostunut tiimien välinen yhteistyö, joka on nopeuttanut päätöksentekoa ja parantanut tiedonkulkua koko organisaatiossa.
Jutellaan lisää!
TaskForce auttaa sinua saavuttamaan digi- ja liiketoimintahankkeesi tavoitteet tehokkaasti ja laadukkaasti. Varaa briiffaus kanssamme, jonka jälkeen teemme teille sopivan ehdotuksen etenemisestä.