Hyppää sisältöön

Tapamme toimia

Rohkeus, rehellityys ja ihmisten kunnioittaminen ovat arvojamme, jotka heijastuvat myös kaikkeen asiakasyhteistyöhömme. Meitä yhdistää aito palo auttaa ja mahdollistaa asiakkaidemme menestyminen.

Ota yhteyttä!

Paras asiakaspalvelu ja vastuu palvelun sujuvuudesta

Taskmillin asiakkuuksien ytimessä on kumppanuus, laadukas asiakaspalvelu ja lupauksien lunastaminen. Uskomme pitkäjänteiseen yhteistyöhön, jossa yhteinen onnistuminen ohjaa tekemistä. Jokaisessa asiakkuudessamme onkin asiakasvastaava henkilö, jolla on vastuu palvelumme sujuvuudesta.

Emme ole vain ulkopuolisia asiantuntijoita – toimimme asiakkaan rinnalla aidosti sitoutuneina, liiketoiminnan tavoitteet ja arjen realiteetit ymmärtäen.

Aina parhaiten soveltuva tekijä tai tiimi laatutakuulla

Tarjoamme vain ja ainoastaan tarpeeseesi soveltuvaa henkilöä tai tiimiä. Mikäli omista työntekijöistämme ei sopivaa osaajaa löydy, etsimme sopivan henkilön Taskmill-verkostosta. Taskmill-verkosto koostuu kvalifioiduista ammattilaisista, jotka tunnemme henkilökohtaisesti. Moni heistä on työskennellyt asiakkuuksissamme vuosien ajan. Olipa kyse sitten omasta työntekijästämme tai freelancerista, vastaamme työstä ja toimeksiannon onnistumisesta aina sataprosenttisesti.

Resepti kestävään yhteistyöhön

1. Kuuntelemme ja ymmärrämme

Jokainen asiakkuus alkaa huolellisesta perehtymisestä – haluamme ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, toimintaympäristöä ja tavoitteita. Tämä luo perustan aidosti relevantille ja vaikuttavalle tekemiselle. Asiakkuudessamme työskentelee ihmisiä, joilla on vahva ymmärrys kyseisen asiakkaan toimialasta ja liiketoiminnasta. Jokainen asiantuntijamme perehdytetään toimeksiantoon ennen aloitusta. Lisäksi toimeksiannolle asetetaan yhdessä seurattavat tavoitteet.

Asiakastyytyväisyys oli edellisen mittauksemme mukaan 9.5/10 asteikolla 0-10.

2. Rakennamme yhteistyötä, emme riippuvuuksia

Tuomme asiakkaalle osaamista, tukea ja rakenteita, jotka vahvistavat organisaation omaa kyvykkyyttä. Autamme sen aikaa ja sen verran, kun meitä tarvitaan: työmme tuloksena asiakas pystyy jatkamaan itsenäisesti – tämä on meille onnistumisen merkki.

Yhteistyö perustuu jatkuvaan dialogiin, rehelliseen palautteeseen ja siihen, että asiakkaalla on aina selkeä kuva siitä, mitä tehdään ja miksi. Luottamus rakentuu arjessa, ei kalvoissa. Luottamus lunastetaan myös silloin, kun kaikki ei ole mennyt kuten pitää. Näissä harvinaisissa tapauksissa me kannamme vastuun – poikkeuksetta.

3. Rakennamme asiakkuuksia systemaattisesti

Taskmillin asiakkuudenhallinta perustuu jatkuvaan vuorovaikutukseen ja arvon tunnistamiseen. Seuraamme aktiivisesti asiakastyytyväisyyttä, tunnistamme uusia tarpeita ja tarjoamme ennakoivasti tukea oikeissa kohdissa. Sisäiset asiakkuustiimimme kokoontuvat säännöllisesti jakamaan tietoa, tukemaan ja sparraamaan, jotta voisimme onnistua kumppanina mahdollisimman hyvin.

Asiakkuus ei ole meille yksittäinen projekti – se on kehittyvä ja kasvava yhteistyösuhde.

Ota yhteyttä!

Tilaa uutiskirjeemme

Voit voittaa ilmaisen koulutuksen!

Kun kaipaat asioihin jotain järkeä, ota yhteyttä!

Asiakaskokemus ja myynti

Pauline Ranta

+358 41 505 7255

Buukkaa tapaaminen

Asiakaskokemus ja myynti

Heidi Grönroos

+358 50 3879037

Buukkaa tapaaminen

Konsultointi

Elina Kervinen

+358 40 55 260 22

Buukkaa tapaaminen

Rekrytointi, freelance-toimeksiannot

Jutta Glad

+358 40 540 86 64

Buukkaa tapaaminen

Koulutukset ja työpajat

Rasmus Ståhle

+358 44 705 3234

Buukkaa tapaaminen