Palvelumuotoilun ABC koulutus opastaa osallistujat palvelumuotoiluhankkeissa tarvittaviin periaatteisiin, työkaluihin ja tekniikoihin. Käymme päivän aikana läpi koko suunnitteluprosessin alusta loppuun. Koulutuksen ja työpajan risteytys antaa aikaa kokea ja kokeilla palvelumuotoilun työkaluja käytännössä.
Kun tilaat koulutuksena asiakaskohtaisena toteutuksena omalle organisaatiollesi, voit valita päivän aikana prosessoitavan tuotteen tai palvelun itse. Työpaja sopii hyvin startiksi uuden tuotteen suunnittelulle tai olemassa olevan tuotteen uudelleensuunnittelulle
Koulutuspäivän sisältö
- Mitä palvelumuotoilu on?
- Hyvä tuote ei synny tyhjiössä
- Käsitteet
- Asiakaspolku
- Palveluprosessi
- Tuplatimantti: tutkimus, analyysi, ideointi, testaus ja toteutus.
- Design Sprint
- Koe: Käyttäjäkysely ja empatiakartta
- Koe: Arvolupaus
- Koe: Ideointi
- Koe: Palvelukartta (service blueprint)
- Mitä tänään opimme?
Koulutuksen kesto on yksi päivä.
Miksi osallistua?
Koe ja opi palvelumuotoilun työkalut, jotka auttavat sinua rakentamaan asiakaskeskeisiä tuotteita. Opit hyödyntämään tekniikoita omassa arjessasi, ja rikastamaan ideointia tuotteen ympärillä.
Kenelle koulutus sopii
Tuoteomistajat, product ownerit, product managerit, liiketoimintavastaavat, projektipäälliköt ja muut tuote- ja palveluyritysten henkilöt, jotka haluavat olla asiakaskeskeisempiä.
Ei esitietovaatimuksia
Opetusmenetelmä
Haluamme, että koet palvelumuotoilun. Siksi vähemmän luentoa, enemmän soveltavia ryhmäharjoituksia
Asiakaskohtaisissa koulutuksissa voimme jakaa päivän kahteen 3,5 tunnin moduuliin, ja koulutus on mahdollista luokkahuonetoteutuksena tai etätyökaluin toteutettuna.
Pyydä tarjous koulutuksesta organisaatiollesi
Haluaisitko tämä koulutuksen omalle tiimillesi? Koulutusta on myös mahdollista räätälöidä juuri omalle organisaatiollesi sopivaksi. Pyydä tarjous tästä koulutuksesta!