Liian monessa organisaatiossa etätyön lisääntyminen on lisännyt hierarkiaa, palaveriputkia ja turhaa kiireen tuntua. Siirtyminen hybridimalliin tuo taas uudenlaisia haasteita työn tekemiseen.
Onnistuakseen etä- ja hybridijohtamisessa, kommunikaatio, koordinaatio ja kulttuuri ovat keskipisteessä. Muutokset työmuodossa vaativat myös sen, että johtamistyyli päivitetään ja uudet tavat päivittäiseen tekemiseen opitaan. Valmennuksen painopiste on ihmisen johtamisessa ja siinä, miten eri tekniikoita ja työkaluja voi käyttää luodakseen ilmapiirin, jossa tiimityöskentely toimii myös, kun tiimi on kokonaan tai osittain etänä.
Kurssin rakenne
- Johtaminen, etäjohtaminen, hybridijohtaminen – mitkä ovat erot ja mikä on tärkeää etäjohtamisessa
- Etätyöskentely – yleiset haasteet ja miten luoda olosuhteet, jotka mahdollistavat etätyöskentelyn
- Miten tehostaa kommunikaatiota ja koordinaatiota etätyöskentelymallissa
- Miten suunnittelet ja toteutat etäpalaverin hyvin
- Minkä tyyppiset työkalut auttavat tiimiä etätyöskentelyssä
Kenelle kurssi sopii
Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat oppia etätyöskentelyn periaatteet ja ymmärtää, miten tiimin saadaan onnistumaan etätyöskentelyssä. Sopii kaikille aloille ja myös julkishallintoon.
Kurssin tavoitteet
- Valmistaa sinut työskentelemään ja johtamaan organisaatiota, jossa etä- ja hybridityöskentely on osa arkea
- Saat keinoja ja työkaluja, joiden avulla voit luoda joustavan ja toimivan työskentely-ympäristön
- Saat uusia johtamistaitoja, joita voit hyödyntää myös toimistolla
Toteutamme valmennuksen Google Meetillä. Lisätietoja raija.harle@taskmill.fi.
Ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse.
Pyydä tarjous koulutuksesta organisaatiollesi
Haluaisitko tämä koulutuksen omalle tiimillesi? Koulutusta on myös mahdollista räätälöidä juuri omalle organisaatiollesi sopivaksi. Pyydä tarjous tästä koulutuksesta!